2015. április 26., vasárnap

Bevezetés

 ,, Egy új élet, egy új sors.
  Minden akkor kezdődött, amikor anya elvált apától és új élettársa van. Ennél fogva el kell költöznünk abból a városból. Messze az apámtól, messze a barátaimtól, messze mindentől.  Egy teljesen idegen helyre megyek, ahol senkit nem ismerek.
-Ugyan már. Jó lesz.-biztatott anya.
-Persze. Neked lehet.-cinkoskodtam - Sokkal jobb lett volna, ha engem nem hozol el ide, sokkal jobb lett volna, ha nem váltok el. Azt hiszed itt jobb lesz? Hát tévedsz. Sokkal rosszabb lesz apa nélkül, és most is azon vagy, hogy a lányod is elveszítsd. - becsapva magam mögött az ajtót siettem felhívni legjobb barátom Luke-ot
-Mi a hézag hercegnő?
-Utálok itt lenni. Vissza akarok menni. Nagyon hiányzol.-egy puffanás és nem szólt bele,,
  Azóta nem láttam, halottam az én legjobb barátom hangját. Soha nem kapom vissza. Ha nem költözünk el nem lett volna ez. Fogalmam sincs merre lehet.  De ez már lassan 6 és fél éve
 -Kicsim nyisd ki az ajtót.-valaki hevesen kopogtatott rajta
-Szia hercegnőm- nagy mosoly az arcán. Ajak PC a szájában. Mi történt vele? Ez nem lehet ő
-Luke?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése