2015. június 2., kedd

6. rész

-Molly, Molly, én nem akartam.-megszorította a kezemet.
A doktorok befutottak. Meghalt.

-Ne, ne, ne, ne!-kiáltottam fel. Csak egy álom volt.
-Mi a baj kicsim?-Luke értetlenül nézett rám.
-Csak rosszat álmodtam.-a lábaimat magam elé húztam és a kezemmel össze kulcsoltam és sírni kezdtem.
-Mi történt Molly?-ölelt meg- Mondd már el! Nagyon megijesztesz
-Azt álmodtam, hogy te csak azért vagy itt, mert apa kényszerített rá, hogy szeress és utána törd össze a szívemet. Veszekedtünk és elküldtelek. Autó balesetet szenvedtél. Eltört a lábad és belső vérzésed volt. Bementem hozzád a kórházba és a kezemben haltál meg. -még jobban elkezdtem sírni.
-Jaj hercegnőm! Ilyen nem történhet meg.-csókolt meg-Örökre veled leszek!-ölelt meg.
-Szeretlek Luke! Kérlek ne hagyj el soha de soha!
-Soha, de soha!-csókolt meg hosszasan.

  Délután lementünk a partra. Egy bohóc ajándékot adott nekem és megpuszilt. Luke elég szúrós tekintettel nézett rá, de lecsillapítottam.
Csengett a telefonom
-Molly Clarkson?
-Igen ki keresi?
-Thomas Stetson vagyok.
-Várjunk az a Thomas?
-Igen az. Azt szeretném kérdezni, hogy bejönnél- e egy forgatásunkra, mert csak téged találunk erre a filmre alkalmasnak. Beszéltem már anyukáddal is és ő beleegyezett. 
-Persze, hogy elmegyek
-Jol van akkor. Holnap 8-ra érted küldünk egy kocsit és akkor avval jöhetsz is a forgatásra. A szövegedet elküldtem anyudnak, majd ő odaadja neked és elolvasod, hogy tudd miről is van szó.
-Rendben. De most mennem kell. Viszlát.

-Lukeeee!-visítottam el magam
-Mi az?
-Szerződést kaptam egy filmben.-ugrottam a nyakába
-Komolyan? Ez csodálatos. Gratulálok!-puszilt meg
-Holnap megyek a forgatásra. Eljössz velem?
-Szerintem nem, mert haza kéne menjek egy kicsit a szüleimhez is, meg a srácokkal belekezdünk a bandázásba is.-mosolygott- ugye nem baj?
-Dehogy baj. Sőt örülök neki, hogy végre belekezdtek.
-Akkor forgatás után menjek át Calhoz?
-Ha akarsz, akkor gyere.
-Jó a hozzáállásod Lucas! -nevettem
-Gyere ide!-felkapott és befutott velem együtt a tengerbe-Egy okot mondj, hogy ne dobjalak bele a vízbe!
-Mert szeretlek.
-Rossz válasz-eleresztett és be is lendített a vízbe. Levegőért kapkodva jöttem fel a víz tetejére.
-Nagyon vicces - bevágtam a durcit

Otthon elolvastam a forgatókönyvet és nagyon tetszett.
Lényegében annyiról szólt, hogy egy elveszett lány, akit soha senki nem figyel megismerkedik a suli leghíresebb pasijával és összejönnek, de ez a kapcsolat nem habos torta. A fiú elköltözik egy másik városba a családja miatt, de a barátnőjét sem akarja itt hagyni. Úgyhogy a lány is utazik velük együtt. A fiú családja meg nem szereti a lányt és elkergetik a házból.

Reggel egy kocsi állt az ajtómban, gyorsan beültem és elmentem a forgatásra.
-Molly bemutatom a fiút, akivel össze fogsz jönni a filmben.
-Na ne. Ő?-miért miért miért?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése