2015. május 9., szombat

3.rész

   Reggel arra ébredtem, hogy Luke az ujjával kicsi köröket csinál az arcomon.
-Aranyos vagy, mikor alszol.-puszilt meg
-Te is.-gyorsan kikeltem az ágyból és a fürdő fele vettem az irányt.
-Nem megyünk ma el valahova? Már kezd unalmas lenni itt.-ölelt meg hátulról.
-Elmehetünk a partra, csak hamarabb fel kéne öltöznöm.-mosolyodtam el
-És baj, hogy itt vagyok?
-Nem annyira. De akkor is Luke lány vagyok. Kell a privát szféra.-kifele kezdtem lökni az ajtón.
-Ezt még vissza kapod Hercegnő.
-Mikor levetettem a pizsimet, rájöttem, hogy nem is volt olyan jó ötlet az, hogy a partra menjünk.
Ahogy rá néztem láttam, ahogy a lábamba volt írva ,,Luke,,

-Luke van egy nagy baj!-kiabáltam ki
-Mi?
-Gyere be és nézd meg!
 Ahogy belépett az ajtón lesápadt.
-Molly...ez....-nem tudott megszólalni.
-Ez undorító. Tudom.-fejeztem be helyette a mondatot
-Nem nem az. Teljesen meg tudlak érteni. Várjunk csak az ott mi?-pont a Luke feliratra mutatott.
-Az semmi.-eltakartam a pólómmal a feliratot.
-Nem Molly. Az nem semmi. Mutasd már meg!-elhúzta a pólóm, evvel teljes kilátás nyílt a vágásra és a feliratra is. - Miért pont én?
-Mert akkor mentél el, mikor a legnagyobb szükségem lett volna rád. És más módszer már nem volt.
Nevezhetsz de-pisnek, idiótának, vagy hülyének, nem érdekel. Csak én tudom azt, hogy min mentem keresztül, és nem kérem, hogy megértsd mert nem tudja senki megérteni, csak kérlek törődj bele, hogy ilyen vagyok és...

  Nem hagyta, hogy befejezzem. Megcsókolt.
-Hát nem érted? Szeretlek.
-Luke, én..
-Tudom. Te nem szeretsz, csak a barátod vagyok és nem akarod, hogy ez ne így legyen
-Én is téged.-csókoltam meg újra.
-De én azt hittem, hogy te nem szeretsz és, hogy csak a barátod vagyok..
-Hallgass már el, és csókolj meg-nevettem el magam
  Csókja édes volt és nem kötelező. Elengedte magát és a derekamtól fogva fogott, amikor......

2 megjegyzés:

  1. Óriási hibát követtem el! Nem írtam kommentet, de, ami késik az nem múlik! :)
    Imádom! Már alig várom, hogy mi lesz a folytatás! Annyira izgalmas és idegtépő, hogy mikor mi fog történni, hogy az valami fenomenális! <3 csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
  2. Heeniiii :3 nem baj hogy nem írtál, tudom hogy követed léptem nyomon a blogot :)
    köszönöm. igyekszem az új résszel

    VálaszTörlés